»Med 1945 in 1991 je bilo za javne ustanove naročenih (in ustvarjenih) zelo veliko umetnin – z njimi so opremljali tako novogradnje kot starejše objekte, ki so jih tudi na ta način prilagodili novim družbenopolitičnim razmeram.«
»Najprej sem mislil, da bi bilo delo najbolje obdržati kot del japonske kulturne dediščine; v vseh 46 letih ni zapustila japonskih tal. Toda fenomen Beatlov je bil in ostaja svetoven.«
»Zelo redko je mogoče videti kako njihovo delo na papirju, ki ni povezano z njihovim glasbenim katalogom – gre za relikvijo, za oprijemljiv predmet, ki so ga pomagali oblikovati vsi štirje člani The Beatles.«
»Medtem ko je slika nastajala, najverjetneje ni bilo te intence. Mislim, da je šlo za bolj fluiden proces, za asociativno ustvarjanje, s katerim so se lahko izrazili.«
»Mislim, da so Podobe ženske resničen odraz tistih stotih ur, preživetih skupaj ... to je bila verjetno ena zadnjih priložnosti, ko so sedeli skupaj, ko so imeli urnike, ki so od njih terjali, da ne počnejo ničesar drugega kot čakajo na koncerte.«
»Med deli Eve Petrič in Zdenke Žido se izrisuje povezovalna linija, in sicer reduciran likovni jezik, ki gradi kompozicije na podlagi osnovnih likovnih elementov črte in ploskve, ter plastenje ploskev, ki ustvarjajo prostorska razmerja po principu kontrastov.«
»Umetnica je na novo odkrita. Vzeti to knjigo v roke je, kot da bi se človek sprehajal ne samo skozi življenje uspešne umetnice, ampak kot da se sprehaja po galeriji.«
»Umetnica se je izpopolnjevala v münchenski Damenakademie, ki so jo po besedah avtorica monografije ustanovile prekaljene poklicne slikarke. Te so se zavedale, da so v primerjavi s slikarji in kiparji v neprimerljivem položaju.«